My Books

fredag den 4. november 2011

CANDY ved 10.000 ;O))

Tænk for ikke så længe siden rundede jeg 6000 besøgende..dejligt..men om mindre end 1000 så hedder mit besøgstal 10.000
Vildt ;O)) jeg takker for jeres besøg..


- jeg udlover en HEMMELIG candy. men men...

du skal sende mig et screen foto af tallet..
du skal skrive en hilsen under her..
du skal linke med HEMMELIG CANDY foto på din side..
du skal have kommenteret på mine ting mindst 5 gange..
jeg bliver glad hvis du er følger af min blog.. ;O))

ps: bliver der flere, som når at tage et foto, trækkes der lod blandt dem.

6 kommentarer:

  1. Du er da en være en Dorte, hvad har du nu fundet på? hvad mener du med screen foto?
    De fem kommentarer kan jeg sagtens leve op til, og så må jeg lige prøve at linke igen, men jeg har jo din "brugsforviring" v.h. morkaren.
    p.s. det med julekortet kommer til jul.

    SvarSlet
  2. Ja, men du har jo lavet din blog om, hvor er den sød den pose katte, du er ferm til det der PC v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Jeg ved heller ikke hvprdan man tager screen shot, men må jeg jo forsøge at finde ud af ;) Jeg er med!

    SvarSlet
  4. må man gerne deltage selvom man ikke har en blog? :)

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe.
    Sørme om jeg ikke blev nr. 10.000 Men jeg har ikke din mail, så kan ikke sende scr. pr. Kan du ikke skrive til mig på jeanne_grisling@hotmail.com Så sender jeg billedet til dig :)

    SvarSlet
  6. ihhh skønt Jeanne, det var vel nok flot. sender dig en mail.. stort tillykke

    SvarSlet