My Books

mandag den 7. november 2011

Nogle gange..

-nogle gange er man jo bare nød til at forberede.. denne aften består det i at printe tekster,klippe og sværte! så er der en stak klar..og det nyder jeg...bagefter ;O))
jeg kan godt lide at der er en form, for styr på det jeg laver, gælder nok i alle livets aspekter men når jeg forbereder til mine kort er jeg systematisk og målrettet.
-forberedelse er det halve arbejde siger man jo..
at jeg så LIGE PLUDSELIG skifter retning fra vintage til sød pige pink.. !
DET ER JO EN ANDEN SAG...
-men sådan ER kreative mennesker. Vores hjerner står aldrig stille..
og jeg tror jeg taler for de fleste her.. enjoy ;O))




2 kommentarer:

  1. Hihihi..

    Det kender jeg godt..
    Elsker også at forberede mig..
    Jeg laver pynt, tekster, farver stempler
    osv så det klar til brug en dag :)

    Forresten kan jeg anbefale dig at bruge et af de der genanvendelige bagepapire/måtter der koster omkring en 20ér i netto osv når du sværter.. Så kan du let kører med svampe/blending tool osv ud og ind fra det du sværter ;)

    SvarSlet
  2. Skønt med et lille lager af udklip, de er så flotte dine tekster, hvis du lægger dem på bloggen vil jeg gerne bruge dem. v.h. morkaren.

    SvarSlet