My Books

søndag den 20. november 2011

Time og Owl be there

Jeg er igang med at bage Italienske boller ;O)) nu hæver de ;O))
-og så kan jeg jo lige så godt lave lidt kort.
Jeg er vild med mit uglestempel og mit ur. så her er de på Artemio lækkert papir med sværte, bølgepap som passer utroligt godt til "ugler" perfect pearl og punch out træ ..og så er det vist tid til anden omgang af bolledejen...uhm..


billederne er taget udenfor i min lyng altankasse...og det er jo tidsmæssigt ikke ugleset..
Rigtig dejlig Søndag til alle ;O))




6 kommentarer:

  1. Uhm det lyder lækkert med nybagte boller. Rigtig søde kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Du er sørme aktiv - både boller og kort. Kortene er bare så fine, bollerne kan jeg jo kun tænke mig til, men de er sikkert heller ikke så ring' endda ;0)

    SvarSlet
  3. Kanonlækre kort!
    Især uglekortet er i flotte farver. Me like! , )

    SvarSlet
  4. Ugler er altid godt,du har da været flittig, jeg har forgæves forsøgt mange gange i dag at lægge en kommentar hos dig, men har lige opdaget at hvis man gør der anonymt gården i gennem. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Meget smukke kort og ugler er altid søde på kort syntes jeg også kh. Lise

    SvarSlet