My Books

fredag den 15. juni 2012

Vintage med stempler

så fik jeg lavet et nyt kort med stempler og vintage. de firkantede stempelrammer er et stykke glidfast gulvtæppe jeg har klippet ud og stemplet med..griner jo jo... man må sno sig når man ikke har nogle stempler der kan lave firkanter. men jeg ville have det skulle matche det firkantede mønster i det brune papir. der er som vanligt blomster,beads,sommerfugl og sødt vintage billed påsat.baggrund med hare og pindsvin er fra en dyrebog. Dette kort deltager i Vintage udfordring 43 - brug stempler

10 kommentarer:

  1. Jättefint kort du gjort.Får önska dig lycka till i utmaningen och tack,för din hälsning hos mig.

    SvarSlet
  2. Sødt kort og flotte farver.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Sjov ide, det er med at bruge de for hånden værende ting =D
    Flot kort

    SvarSlet
  4. Hihi. Skønt kort - og første gang jeg ser et skridunderlag på et kort. Herlig ide. Det virker jo.....
    God lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er jo gummi, og kan sagtens bruges til stempel ;O))

      Slet
  5. Sødt kort og farve sammen sætningen er perfekt
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor er du opfindsom og det ser fantastisk godt ud. Tja...det er virkelig kun fantasien der sætter grænser for vores kreative udfoldelse...;-)

    SvarSlet
  7. Så flott motiv og nydelig pynt. Kjempefine farger og detaljer. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  8. For et flott kort, jeg liker det lag på lag du har her :O)
    Takk for at du deltar i Vinatge Utfordring med dette!
    Ha en fin uke
    Hilsen Nina x

    SvarSlet
  9. Very great creation. Thanks for joining Vintage Utfordring.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet