My Books

fredag den 21. september 2012

Pendant inspiration

today I got gorgeous inspiration from colorfuladventures Gaby Bee
She make beautiful pendants. I could not stop my self had to make some.
thank you dear so much for your inspiration.
starting up, finding things...
The finish result
Her til morgen havde jeg besøg på min blog, af en skøn gæst som har den skønneste inspiration der lige vækker mit vintage hjerte.
du kan besøge hendes side fra linket foroven.
Her er mit bud på et vintage vedhæng.

11 kommentarer:

  1. Your pendant looks gorgeous my friend!

    Thank you so much for your sweet comments and for being a new follower on my blog!
    I have a link to you on my blog, I hope you don't mind.

    Hugs, Gaby

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Gaby, I did the same. XXO Dorte

      Slet
  2. Hvor er det bare fint! God weekend!

    SvarSlet
  3. Skønne ting og det har du helt sikkert øje for at finde:-) God weekend

    SvarSlet
  4. Your pendant came out gorgeous.Have a wonderful weekend.

    Hugs,
    Marie

    SvarSlet
  5. Hi dear Dorte, your pendant is so very lovely!
    Dorte jeg fik din skønne pakke ind af døren idag, TUSIND MANGE TAK - for den dejlige gevinst.
    Din lille krans er så fin og smuk, og billedet,og de søde gamle kopier også. Mange tak for de dejlige stempler, skønne knapper,og formene- og bånd og blonder,og det søde kort, jeg er SÅ begejstret for det hele. Vil du være sød at give mig din mail adr. så jeg kan skrive personligt til dig ,jeg har ikke fået den gemt ,tror jeg!
    TAK;,TAK;TAK Dorte jeg er vild med min gevinst- og alle dine extra fine ting. KNUS, Dorthe

    SvarSlet
  6. Hi Dortesjs
    You have made such a lovely pendant.
    The tiny blue bird is my favourite piece.

    I am now your newest follower!

    Thank you Dortesjs for visiting my blog and leaving a comment.
    hugs
    Shane in New Zealand

    SvarSlet
  7. Wowwww another sweet elegant creation my dear Dorte:)
    Is shabby chic style,right? Very very very brilliant:)
    Have a wonderful weekend lovely friend,
    Sonia

    SvarSlet
  8. Hi Dorte - your pendant is really elegant and sweet.
    You are a woman of so many talents!
    Hugs from sunny Australia,
    Suzy x

    SvarSlet