My Books

onsdag den 19. november 2014

7 EASY Christmas cards

This time i did 7 EASY christmas cards
just for fun actually
using many different dies and beads, string,stickles and some glossy accents
note: around some of the cards i just used a black pen to dot or "sew" marks around.
EASY, but great effect

7 lette julekort
bare for sjov faktisk, jeg har brugt mange forskellige dies, lidt halvperler,julesnor,stickles og glossy accents
rundt på nogle af kortene har jeg "syet" med streger el. prikker
det giver en flot og enkel effekt

så for at du kan komme igang med lette kort ? find alle dine allerede udskåret JULE dies frem, så går det "næsten" som en leg

3 kommentarer:

  1. They are all gorgeous cards Dorte. Well done getting so many made.

    SvarSlet
  2. Fantastisk flotte kort Dorte. Jeg skal da vist bruge din opskrift og få fundet alle mine udskæringer frem, og bare mikse dem i en stime, og se hvad der kommer ud af det ha ha ha, Rigtig god ide faktisk.

    SvarSlet
  3. Dejlige enkle og smukke kort, Dorte,- og du har ret...der ligger også dies på mit bord, som ikke er brugt endnu !!
    Knus,Dorthe

    SvarSlet