My Books

mandag den 24. november 2014

Wonderful Christmas fold Card

This time i like to show you a wonoderful folded christmas card.
I used many lovely cadstock, glitter glue, glossy accents and much more
please note many photos

Denne gang har jeg virkelig arbejdet med kortet.
det er nemlig et foldekort
der er brugt diverse karton, bla. fra Vivi Gade og Papermania/Home for Christmas
til dekoration er brugt stjerne strimler, stickles Crystal, glossy Accents, woodware stempel med stjerner plus diverse

7 kommentarer:

  1. Kanon flot kort Dorte, dem har jeg også lavet et pr stykker af, de er sååå flotte, og nemme at pynte

    SvarSlet
  2. Det ser da utrolig spændende ud. Jeg vil glæde mig til at se og måske lære at lave det, når vi mødes næste gang.

    SvarSlet
  3. Det ligner en hel labyrint, Dorte, og ser rigtig flot ud, dejlige farver også.
    Knus fra mig .

    SvarSlet
  4. I love these special folds Dorte, what a fabulous card! You have picked such pretty papers, too! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet
  5. Ja det ser da lidt svært ud, jeg sidder også og "roder" med et foldekort, det første, og jeg syntes det er svært. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. I dropped by to say thank you for visiting my blog and leaving such lovely comments.

    However, when I got here I found this beautiful folded card, such a wonderful design.

    Dionne

    SvarSlet