My Books

onsdag den 27. maj 2015

formiddags scrap og nye indkøb

I dag holdt jeg formiddags scrap med Lissen og Kirsten
det blev super hyggeligt som altid

der var stor koncentration for vi legede med stempler og vand
og Lissen hjalp med at få nogle stempler af som simpelthen sad så fast at det kunne mine hænder ikke klarer
Kirsten prøvede at lege lidt med varm embossing (pulver og varmpistol) men en af farverne drillede en del !!
-midt i det hele fik jeg besked om mine nyligt indkøbte varer
at de var kommet og lå på posthuset.

de blev hentet efter Kirsten og Lissen var taget afsted
-i får glæde af det næste gang i kommer ;O))
- men vi kunne jo ikke nå det hele

Jeg har lavet et kort med crazy birds hvor jeg bruger distress Ink og vand
en fugl til udklip og en stemplet på basen
fuglen er farvelagt med Copic Ciao og stemplet er det nyindkøbte fra Marianne design
De søde fugle på række er så fra In´spire/by Spellbinders

6 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud. Lækre sager du har købt og flot kort.

    SvarSlet
  2. Uhhh, det er da nogle lækre sager du har fået hjem. Glæder mig til at se, hvad du får kreeret med det :o)

    SvarSlet
  3. Ja, hvor i hygger, Dorte, det må være så dejligt. Dine nye indkøb ser skønne ud, og sikke mange :-) Jeg har også noget jeg skal have afprøvet her !!
    Knus.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud. En skam du bor så langt væk.
    Og sikke lækre indkøb, du har gjort her. Det blír spændende at se, hvad de blír til den næste tid her.

    SvarSlet
  5. Jeg kan rigtig godt lide dit kort!!
    Og lækre sager, du har købt.

    SvarSlet
  6. Hygge scrap og nye varer = det må have været en dejlig dag ;)
    Og flot kort.

    SvarSlet