My Books

lørdag den 3. september 2016

New hobby

New hobby,
based on inspiration from Ana Teresa Barboza
i love her work with a needle.

Jeg har måske fundet en ny/anden hobby at lege med ;O))
jeg blev vildt inspireret af Ana Teresa Barboza´s og henden leg med nål og tråd
Øverst ses starten på mit billed, som skal ende op med at komme på lærred
og nogle af jer så måske mit lille begynderprojekt ?
det er her forneden.
Skal sys sammen til en lille pung, nu skal jeg bare have lavet foret inden i og ha fat i en lynlås.

i kender mig, når den kreative åre flyder er jeg hurtig videre ...ha en gå Lørdag derude

3 kommentarer:

  1. It's looking fabulous, I can't wait to see it finished.
    Pauline
    x

    SvarSlet
  2. Så spennende med denne teknikken. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ha en herlig lørdag :-)

    SvarSlet